Word lid van FTC Grupetto

Of je nu een recreatieve of prestatiegerichte toerfietser bent, beginnend of ervaren, als lid van FTC Grupetto vind je altijd gelijkgestemden waarmee je op vaste tijden je kilometers kunt maken. De georganiseerde trainingen op de racefiets (maart t/m september) vinden plaats op zondagochtend en dinsdag- en donderdagavond en er wordt gereden in groepen op 5 verschillende niveaus. Op de dinsdagochtend fietsen we ook met een toergroep. Voor de liefhebbers zijn er in het winterseizoen bovendien mountainbike trainingen op de zondagochtenden.

grupetto-meppel-lid-worden-02

Als lid van FTC Grupetto ben je ook automatisch lid van de NTFU. Naast het beoefenen van de wielersport in groepsverband profiteer je met je lidmaatschap van FTC Grupetto van een aantal voordelen:

• Jaarlijks speciaal door FTC Grupetto georganiseerde trainingen en workshops

• Cyql app: In de Cyql-app vind je onze meest actuele agenda. Je kunt je hier ook aanmelden om met een groepsrit mee te doen. Daarnaast lees je ons clubnieuws erin terug, is er een marktplaatsfunctie er is een chatfunctie.

• 24/7 en in heel Europa verzekerd tegen schade aan je fiets bij een ongeval.

• Je krijgt korting bij 2.000 NTFU-toertochten.

• Vier keer per jaar gratis het informatieve FietsSport magazine.

• Bekijk nog veel meer voordelen van het lidmaatschap op fietssport.nl.

Lidmaatschappen

Standaard lidmaatschap

55,-per jaar

XL Lidmaatschap **

80,-per jaar

Gezins lidmaatschap *

48,-per jaar

XL Gezinslidmaatschap **

73,00per jaar

M Lidmaatschap ***

16,-per jaar
  • 4x FietsSport magazine

* Een gezinslid betaalt minder omdat er al een afdracht naar de NTFU is gedaan door het hoofdlid. Je bent wel gewoon verzekerd.
** Het XL Lidmaatschap loopt van 1-8-2024 tot 1-1-2026
*** Het M Lidmaatschap geldt bij lidmaatschap van NTFU bij een andere vereniging

De jaarlijkse contributie wordt op de ledenvergadering vastgesteld.

Clubkleding bestellen?

Vul onderstaand formulier in om je in te schrijven.

Dhr.Mevr.

Kosten voor een lidmaatschap in 2024 afhankelijk van eventuele prijswijzigingen door de NTFU

Contributie

Bij aanmeldingen na 1 april van een lopend contributiejaar gaarne zelf het contributiebedrag over maken op bankrekening: NL32Rabo0129789941 tnv. FTC Grupetto.

Op onze website gebruiken wij een inschrijfformulier en hierin worden uw gegevens over de server naar ons e-mailadres verzonden. De gegevens gebruiken wij alleen om uw lidmaatschap te verwerken. Gegevens worden enkel opgeslagen op het moment dat u zich bij ons aanmeldt als lid. Hierop is onze privacy verklaring van toepassing.